دانلود نرم افزارNGWave 4.4 Build 20090404
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود نرم افزارNGWave 4.4 Build 20090404

یکی از بهترین نرم افزار های صوتی میباشد

باامکانات فراوان این نرم افزارNGWave 4.4 Build 20090404 بزرگ ترین نرم افزاری است که باهاش به راحتی میتونید

فایلهای صوتی تون رو ویرایش کنید.

بهترین نرم افزار است که میتونید البوم تون رو باهاش وارد بازار موسقی کنید..

ضبط صداش فوق قوی است میتونید امتحان کنید

با همه کارت صداها سازگاری داره 

من خودم ازش استفاده میکنم خیلی هم رازی هستم پیشنهاد میکنم شما هم امتحانش کنید تا با این نرم افزارNGWave 4.4 Build 20090404

اشنا شین

دانلود نرم افزارNGWave 4.4 Build 20090404

 

دانلود از خود سایت NGWave 4.4 Build 20090404 کلیک کنید

اگه رو لینگ که زدین باز نشد این ادرس رو برین

 نتونید کرکش رو پیدا کنید سخته خودم به زور پیداش کردم اینم کرکش

Name:Lord Of Softwares

Serial:7AA7-AF7E-1E3A-B6C5-39

ngwave.com




برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: